Tuesday, March 27, 2012

Final

I feel small. 生命中的一百万件事,其中就被那么一件挫败。 打倒的心情不好受,一种莫名的渺小, 曰:‘恐惧’。 毛毛的感觉,害怕历史的重演;另一方面,则忙着把碎裂的缺空铺上。生命陷入无前例的混乱, I was lost...
Some years of recovery, 别人笑我傻。意味的纠缠,嘴上是说放下了,但是心中的痛楚又有谁可以明白? 像根斩不断的荆,悄悄的,穗穗的,回忆偶尔的浮现折腾得我好累。
I am so tired. 直到哪一天,我终于能随心畅谈的时候,或许就是时候放手了吧。
I had a dream sometime back- It was not at all pleasant. Perhaps a certain part in me had still been clinging to an unrealistic hope, but it's time to let go. I saw the dream, I felt the pain. 慌了的心,手忙脚乱,只想快快告知。然而,梦不以为然。helpless, 只好默默接受。 The doll that floated away- Affinity or Destiny alike, 全都属于过去。
崭新的开始,虔心的祷告,周五之会,I will be able to say it out. 或许这么长的一段时间早已让感情淡去,我也搞不清执着为什么。But within me, unless I say it out; 除非我你面对面。或许会很痛... 也许我们别无选择... 咬紧牙根,may the strength of our faithful Daddy sustain me and see me through.
以耶稣之圣名,阿门!

No comments:

Post a Comment